marți, 3 noiembrie 2009

practica de.. toamna-iarna. tot la munte.

Calatorie cu destinatii si ocazii multiple: practica, ziua soniei, halloween.

Incepe cu un tren cam aglomerat in care am urcat prea tarziu ca sa mai prindem locuri, deci ne-am instalat relativ confortabil langa usa.. jucand carti si valiza, filmandu-l pe rila, inventand un nou tip de dans tribal de incalzire si pozand suporterii din breaza. A trecut totusi repede timpul si am ajuns la destinatie: Busteni. :)
Incepem cu practica: avem de colectat briofite si lichenofite (sa zicem, nu stiu cum se cheama, dar o sa aflu:P), eventual fungi si pteridiofite, pe traseul din Busteni pana in Poiana costilei. Vremea a fost suuuperba, un piic rece (cand ne opream un pic mai mult), dar foarte frumoasa..incredibila combinatia de soare, copaci ruginii, brazi verzi si zapada care se scutura de pe ei:X. Cred ca incepe sa imi placa si iarna. Mai luam cate o briofita, mai facem niste poze, mai ne batem cu zapada, si dupa un timp ajungem in Poiana costilei, (defapt.. admiram poiana si mergem mai departe, apoi dam de un indicator care zice ca trebuie sa ne intoarcem) unde unele colege se asteptau la multe casute, caldura, mancare, vin fiert. not. nimic cald; stat in frig juma de ora pana s-a strans tot grupul. Apoi s-a facut prezenta si am primit ciocolata de la profe si o bucatica de bounty de la alexa.. (mersiii). Plecam spre Busteni, si ne mai oprim la un senvis pe valea cerbului, dupa care continuam drumul si cautam cazare.
Gasim la o pensiune foarte drugta (si foarte ieftina!) unde ne lasam lucrurile, apoi eu si Amalia nu avem stare-mai ales ca nu era inca foarte cald in casa.. asa ca plecam prin busteni sa ne plimbam, sa luam supa instant, si sa ne uitam dupa trenuri. La intoarcere nu prea mai stiam unde stam, si era sa iesim din statiune, dar amalia si-a dat seama ca.. parca muntii aia erau in alta parte, in timp ce incercam sa vedem crucea. Le gasim pe fete cu patura pe ele langa soba, ne instalam si noi confortabil si o dam pe povesti cu morti, strigoi, si vise ciudate.. ca doar e Halloweenul!
Si ca sa sarbatorim halloweenul, si siua soniei ne machiem una pe alta cat mai sinistru, si plecam prin busteni sa speriem lumea.. sau cum zice sonia la un moment dat.. "Vine trenuuu coae, sa omoram muuulti oameeni!" ( pt detalii.. http://www.youtube.com/watch?v=d18EqTuCnhU )
Dupa ce ne intoarcem la caldura, sarbatorim siua soniei. Si tocmai cand zicea ca devine plictisitor-deh, somn + oboseala + caldura.. incep sa se intample chestii ciudate, apoi amalia se supara, ca ea aude ce zicem! (deh, bautura..), mihaela rade isteric..desi "nu e amuzant deloc!!", si insista sa nu ne culcam pana nu bem toata vodca, ca ea nu mai poate. si astfel de duce toata plictiseala, si toate intentiile de a dormi. ne culcam deci intr-un final pe la 5..
si a doua zi, ne trezim la 9, mancam un senvis si vestita supa.. cele care ne-am trezit la 9, ca mihaela si amalia.. ce au mai prins,asa ca le-am donat senvisurile facute pt drum:)) pe la 12 le trezim si pe ele.. si incercam sa aflam de ce se suparase amalia: nu mai stie! si nu mai stie ca am jucat baba oarba, ca eu am cazut cu caloriferul incercand sa ma urc pe dulap, sonia cu cabina de dus, si ca lu miha i-a fost rau..
sonia si roxana se duc la trenul de 1 jumate, iar noi tarminam de stans ce avaem prin camera, si predam cheia, dupa cate facem o gluma (cica foarte buna) la tel, care implica calorifere, cabina de dus, bani, intors din drum si factura cu pretul, apoi decidem (cu greu, ca-i cam tarziu) unde mergem: poiana izvoarelor. cam complicat cand unele persoane vad drumul mai serpuit decat ar terbui, dar bine ca nu e ceata, ca ar fi fost si mai ciudat sa vezi ceata-n ceata:)).. am ramas fara apa, asa ca ne-am umplut sticla de la un izvor reeeece, care pe drum a si inghetzat. Ajungem la poiana izvoarelor, avem timp doar sa facem cateva poze dupa ce frecam bateriile, si plecam cu un cutzu spre gara sa prindem trenul :D
Intarziere pana in buc cam o ora jumate, dar trece repede timpul cand joci trombon cu colegii de compartiment :)

Acum.. evident, abia asteptam urmatoarea practica, ce se anunta a fi prin decembrie:D

Niciun comentariu: