joi, 14 februarie 2008

Paispe

Da, azi e paispe, valentinesi dei, bla bla. Dar nu asta ma intereseaza pe mine.
Dupa ce a fost marti si mi'a mers bine, a fost 13 si mi'a mers bine, acum, pe 14 ma prinde controlorul. Din nou fara bilet, dupa ce acum vreo.. 3 saptamani cred, am mai contribuit la o amenda impreuna cu alte 2 peroane. Ma grabeam, aveam bani si buletin la mine, nu prea aveam sanse la negocieri..
Azi in schimb a fost altceva.. desi cred ca au fost aceeasi controlori (dar ei nu ma tineau minte). La 7 jumate trebuia sa fiu la scoala, dar am decis sa nu ma duc la prima ora, deci la 8 si 25 intram. La si 20 tocmai luam masina, dar mereu intarzii. Stateam jos, muzica la casti, adormita etc.
Vine nea omu cu legitimatia de controlor:
-.......
Nu auzeam dar mi-am dat seama ce vrea, imi dau castile jos:
-Nu am abonemnt, nici bilet.
-Buletinul sau carnet de note.
-Nu am.
-Dar bani de bilet ai?
-Nu stiu, s'ar putea sa am vero 20 de mii la mine.. cat e biletul?
-Hm.. si carnet de note?
-V'am zis, nu am.
-Poti sa imi domenstrezi?
-Pot sa va arat ghiozdanul, desi am o groaza de tempenii in el, dar carnetul sigur e acasa.
-Si buletin?
-Nici atat.
-Si nu ai bani sa platesti suprataxa?
-Nu.
-Hm.. pai si ce fac eu cu tine?
-Nu stiu.
-Ai vrea sa te iert, nu? Sau sa iti dau amenda.. ce sa fac?
-Pai, noarmal ca eu as vrea sa ma iertati.
-Pai si de ce te'as ierta?
-Nu stiu, eu v'am zis ce as vrea eu.
-Hm..de ce nu va faceti mai abonamente? Ca nu a mai fost de mult control nu?
-Da, desi in ultimul timp vad ca sunt, m'a prins si acum 2 saptamani..
-A, da? Cine o fi fost? Erau femei, barbati?
-Nu mai stiu; atunci imi dadeam seama ca fusesera aceeasi, dar neh..
-Cred ca barbati..
Tipul discuta cu tipa cealalta despre cine o fi fost, bla bla.
-Si daca iti dau eu acum amenda ce se intampla? Cum ar fi sa te duci cu amenda acasa?
-Pai, nu stiu, nu ar fi prima data..
Iar comenteaza cu tipa despre pai si ce facem cu ea,adica eu, ii dam amenda sau nu.
-Hm, daca ai fi mai mare nitel te's lua acasa!
-..
-Ce clasa esti tu?
-A 12-a.
-Ihm.. Pai, uite cum facem..
Intre timp se apropia de capat, unde trebuia si eu sa cobor.
-Acum te iert, ca sunt in toane bune azi, dar fa-ti abonament, ca daca te mai prin iar, iti dau amenda. Poate ma gasesti intro zi prosta si cine stie ce se intampla, nu e bine. Uite, sa it zica ea, cum sunt in zilele proaste..
Cealalta zambeste, eu in gandul meu: "ete na!"
-Ok, o sa imi fac..
-Bine, hai du-te, pa.
-Pa.
Muhahahaha, iar scap. Dupa ce in vara m-a prins unu de vreo 4 ori, mereu in aceeasi masina, pe aceeasi statie. Ultima data am platit o amenda 5 persoane.
Deci, cherie, mai nou, pe 182 sunt controlori, mai ales dimineata, pe la 8-9-10.

Niciun comentariu: